Kamis, 26 November 2015

Bagaimana Long Adakah Selesema Terakhir? - Bahagian Pertama, Langkah-langkah semula jadi untuk Ambil Untuk Pencegahan Selesema

Bagaimana Long Adakah Selesema Terakhir? - Bahagian Pertama, Langkah-langkah semula jadi untuk Ambil Untuk Pencegahan Selesema

Berapa lama selesema lalu bagi kebanyakan orang tidak benar-benar menjawab secukupnya dengan memetik sehingga beberapa hari atau beberapa minggu. Ia bergantung sangat kepada berapa sihat sistem imun anda.

Jika seseorang makan makanan yang sihat, minum air yang cukup, senaman secara tetap, mendapat cahaya matahari semula jadi yang mencukupi, melegakan kerap dan semua bahagian-bahagian lain yang penting untuk membuat keseluruhan yang sihat, maka ia tidak mungkin mereka akan mendapat selesema di tempat pertama.

Walau bagaimanapun, adalah seseorang yang makan banyak makanan yang diproses, menggunakan ketuhar gelombang mikro banyak, minuman minuman ringan dengan kerap, menjauhi matahari dan senaman, maka mereka mungkin akan tunduk kepada selesema dengan cepat dan mempunyai masa pemulihan yang panjang.

Kebanyakan orang di suatu tempat di antara. Tetapi ia harus mengingatkan anda bahawa mendapat selesema bermakna sistem imun anda dikompromi. Satu peringatan yang lembut untuk melakukan sesuatu tentang penjagaan kesihatan anda sekarang, dan bukannya menunggu sehingga ia menjadi lebih teruk.

Di seluruh dunia, selesema adalah punca utama kematian terutama pada orang tua dan mereka yang mempunyai sistem pernafasan dikompromi.

Kerap asma dan keletihan kronik boleh menjadi hasil jangka panjang selepas pertarungan selesema, jadi ia tidak benar-benar semata-mata soal berapa lama selesema berlangsung. Ia lebih kepada bagaimana untuk mengelakkan selesema sama sekali dan anda yang sebenar, walaupun anda sedang menderita dengan selesema.

Penggunaan vaksin selesema apa-apa ketegangan tidak cenderung untuk menjejaskan ungkapan selesema. Walau bagaimanapun, virus ini hanya bermutasi, jadi anda kembali ke pangkal jalan.

Kaedah yang lebih baik dan lebih berkesan untuk mencegah atau mengubati selesema adalah untuk menjaga sistem imun anda. Makan makanan yang sihat. Keluar ke matahari, tanpa pelindung matahari. Minum banyak air. Berehat. Senaman, walaupun ia hanya berjalan kaki yang lembut. Mengambil tumbuhan makanan tambahan yang sihat berdasarkan seperti Aphanizomenon Flos Aquae, dan bukannya suplemen mineral / sintetik berasaskan.

Ubat-ubatan dan vaksin cenderung untuk menurunkan sistem imun anda, maka mereka adalah tidak produktif demi kepentingan kesihatan jangka panjang anda. Pendekatan yang lebih baik adalah untuk mencari alternatif yang sihat yang bekerja dengan merangsang sistem imun anda. Maka anda boleh yakin selesema akan dalam jangka masa pendek, tanpa kesan sampingan dan tiada masalah jangka panjang di kemudian hari.

Homeopati berfungsi dengan merangsang sistem imun anda untuk bekerja lebih baik untuk anda. Jadi setiap ubat homeopati yang berkesan akan meningkatkan imuniti anda.

Ubat Oscillococcinum homeopati, atau Oscillo untuk jangka pendek, mempunyai reputasi hebat untuk mencegah selesema. Ia tidak sentiasa bekerja untuk membantu selesema sekali ditubuhkan, tetapi dos setiap dua minggu dalam musim boleh mencegah selesema sama sekali.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar