Kamis, 26 November 2015

Selera Kawalan Dengan Jamullah Peppermint Oil Shirt

Selera Kawalan Dengan Jamullah Peppermint Oil Shirt

Cara baru dan menyeronokkan untuk mengawal selera makan anda di sini; memakai Jamullah pudina baju wangi. Peppermint telah dikenali sejak zaman purba untuk mempunyai pelbagai kesan pada rakyat. Kesannya hari ini mengawal diet dan membantu seseorang mengurangkan berat badan. Bau hanya menghalang bahan kimia daripada sampai ke pusat selera di otak manusia. Peppermint kesan lain terdiri daripada tumpuan meningkat, releks otot, dan pelega sakit kepala.

Minyak pudina diletakkan ke dalam tekstil dan akan kekal aktif untuk beberapa mencuci. Oleh kerana itu, bau yang boleh membantu melalui berkali-kali, walaupun untuk beberapa bulan. Ia tidak kekal, tetapi teknologi baru membuat bau yang amat tahan lama. Ia pasti akan memberikan tumpuan dan diet kawalan pada malam yang penting.

Reka bentuk baju adalah karya seni terapeutik dari seorang artis Jamullah. Baju ini menggabungkan seni dan aromaterapi untuk menawarkan penyelesaian yang menenangkan untuk kawalan diet. Jamullah dilahirkan pada premis perkongsian seni dan puisi talian dengan rakan-rakan. Ia telah berkembang untuk membantu orang lain melalui Hadiah Freedom, di mana produk yang berkualiti dan karya seni yang hebat kedua-duanya boleh didapati.

Peppermint adalah yang paling banyak digunakan aromatik di dunia, untuk sebab yang baik. Ia boleh digunakan dalam makanan, ubat-ubatan, kosmetik, dan kini, baju-T. Ini minyak pati telah diketahui oleh orang dahulu kala di Mesir dan Rom. Peppermint tumbuh secara semula jadi di Eropah, Amerika Utara dan Australia di lebih daripada 20 jenis, dan salah satu daripada beberapa tumbuhan minyak pati berkembang di Amerika Syarikat. Terdapat banyak kajian ke atas kualiti aromaterapi pudina.

Komponen utama dalam tumbuhan yang besar ini adalah menthol. Menurut British Medical Journal, berbau menthol melegakan sakit kepala dan sakit saraf. Ia dipersetujui dalam komuniti saintifik bahawa pudina membolehkan anda sentiasa peka dan fokus. Aromaterapi Minyak pudina boleh digunakan untuk anti-radang, melegakan kekejangan otot dan sakit, membunuh jangkitan virus, membersihkan kesesakan paru-paru, dan membantu melegakan senak.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar