Kamis, 26 November 2015

Merawat Batu Buah Pinggang Sememangnya, Dengan Diet dan Homeopati - Bahagian Lima Rawatan Akut

Merawat Batu Buah Pinggang Sememangnya, Dengan Diet dan Homeopati - Bahagian Lima Rawatan Akut

Merawat batu karang secara semula jadi perlu mempertimbangkan keseluruhan anda. Semua bahagian anda disambungkan, jadi dengan mengambil kira keseluruhan anda, anda mungkin untuk mencapai yang terbaik hasil jangka panjang, peningkatan yang terbaik untuk kesihatan anda secara keseluruhan.

Homeopati berfungsi dengan perlahan-lahan dan cepat merangsang sistem imun anda, supaya anda kini boleh menyembuhkan diri sendiri. Sistem imun anda adalah aset paling berharga anda. Anda perlu untuk memupuk dan menggalakkan kesannya, bukan pada menekan oleh perangsang dan dadah.

Yang betul-betul apa yang kebanyakan orang yang memerlukan homeopati ubat Nux Vomica itu. Orang-orang ini biasanya didorong, yang gila kerja, berdaya saing, mahu berada di bahagian atas dalam bidang yang mereka pilih. Mereka cenderung untuk bekerja lebih masa, jadi mengambil dadah atau minum kopi untuk menjaga akan. Maka mereka tidak boleh berehat, jadi mengambil dadah atau minum alkohol untuk mendapatkan tidur.

Ini beban toksik boleh memulakan pembentukan batu karang.

Tanda-tanda tama kuat Nux Vomica ialah:

kolik buah pinggang atau sakit dengan dorongan yang kuat untuk membuang air kecil atau mengosongkan usus
resah
cepat marah
peningkatan datang dengan kehangatan
Gejala utama mental ubat ini adalah cepat marah itu. Mereka yang memerlukan Nux Vomica boleh sangat cepat marah dan tidak menyenangkan kepada orang di sekeliling, terutama mereka yang terdekat dan tersayang.
Dengan mampu untuk perlawanan gejala anda kepada orang-ubat ini, keputusan yang baik mungkin dari mengambilnya.

Selepas merawat batu karang anda, pastikan anda tidak masuk ke dalam tempat itu lagi, dengan mengambil langkah-langkah pencegahan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar